סוג הדם ואופי האדם


סוג הדם ואופי האדם

השפעתו של סוג דם על אופי האדם

סוג הדם משפיע על אופיו של האדם ועל חייו האישיים, וביפן ממש מאמינים שזה אכן כך. גם כאשר באים להתקבל לעבודה ביפן, ההנהלה עשויה להתעניין בנתון זה. 75% מיפנים מאמינים שקיים קשר ישיר בין סוג הדם, האופי והיכולת לעבוד.

סוג דם O
לאנשים בעלי סוג דם זה, חשוב מאוד לקבל הכרה ציבורית עבור מה שהם עושים. בעלי סוג דם זה אוהבים לעבוד, הם מסתכלים על העולם בעיניים פקוחות.
גברים עם סוג דם זה זקוקים לאהבה באותה מידה כמו למזון. הם מסוגלים לקשר רציני, אבל האנוכיות שלהם יכולה להרוס להם הכל.

נשים עם סוג דם זה הופכות לעקרות בית מצוינות, ונשארות כאלה עד שבבית יש כסף, והבעל מספק להן בידור. אחרת, החיים שלהן הופכים להיות משעממים וחדגוניים. תכונה נוספת - קנאה ונטיות רכושניות.

סוג דם A
הם פרפקציוניסטים, שעבורם הפרטים הקטנים הם החשובים ביותר. לפעמים אנשים אלה הם רגישים מדי, ולא מתקדמים בעת הצורך. כלומר, לרוב הם לא הופכים למנהיגים. כשהם מנסים להנהיג – הם דורשים דברים לא מציאותיים. הם עצמם מסוגלים לעבוד במשך זמן רב ללא הפסקה, אבל אחרים - לא.

גברים בעלי סוג דם זה זקוקים לידידות ואהבה. לעתים קרובות הם מתחתנים מוקדם, הם נאמנים ואוהבים שבבית שלהם הכל יהיה מוקף בנוחות ובאהבה.

נשים יכולות להינשא כי זה דבר מובן מאליו, אך זה אינו שולל את האמונה שהאיחוד הזה צריך להיווצר על בסיס הרמוניה. הן נוטות שלא להראות את האהבה שלהן בגלוי. כמה שפחות רומנטיקה – כך יותר טוב עבורן.

סוג דם B
בעלי סוג דם זה יכולים לחיות מצוין ללא אנשים סביבם, הם מסתגלים מצוין לשינויי מקום ובולטים ביכולתם להסתגל ולשלוט בטריטוריה לא נודעת. בהיותם גמישים, חכמים ומאוזנים, הם סופגים בקלות את ניסיונם של אחרים, ולא נשארים תקועים במסורת של קבוצה חברתית אחת.

אנשים אלו יכולים ליהנות מבדידות, ואין להם בעיה להשתלב בחברה חדשה לזמן מה. הם לא נמשכים לשלטון, כמו אנשים בעלי סוג דם O, והם גם לא יצייתו וימתינו שהכל יקרה לבד כמו אנשים עם סוג דם A. אבל הם יכולים בהחלט למצוא יתרונות בכל מצב תוך כדי שמירה על עצמאותם. ההוכחה היא הסטטיסטיקה - כמעט 40 % ממליונרים אמריקאים – הם בעלי סוג דם B.

סוג דם AB
בעל סוג זה של דם – הוא אישיות בעלת ניגודים רבים. ומכאן נובע אי שקט נפשי, ספקות וחוסר ביטחון עצמי. אנשים אלו סלחניים כלפי אחרים, וכמעט בלתי אפשרי לגרום להם להיות אלימים. יש להם את היכולת הנדירה להבין אנשים אחרים, לתת עצה ולמצוא פשרה. לרוב כולם אוהבים אותם, אך אחדים מכירים אותם באמת – כי יש להם יותר מדי מסיכות בהישג יד.

בעלי סוג דם AB סופגים ידע כמו ספוג, הם נוטים לקרוא הרבה, וראשם תמיד מלא במגוון רחב של תאוריות מופשטות וחכמות.
הבעיה שלהם – זה הרצון לתפוס את הבלתי נתפס ולקבל את האידאל. לכן, הם די עצלנים בפרטים הקטנים ולא יוצאים מגדרם כדי לקבל כסף מיותר ולהתקדם בקריירה. ולמרבה הפלא – מי שסובב אותם מוכנים בעצמם להגיש להם הכל על מגש של כסף.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> סוג הדם ואופי האדם